UI/UX დიზაინი
კურსის ღირებულება
₾700 750
სტუდენტებისთვის და მოსწავლეებისთვის 650 ₾
სილაბუსი
ლექცია 1 UI/UX დიზაინი და დიზაინერული როლები
- გაცნობა
- რა არის UI/UX დიზაინი?
- დიზაინერული როლები
პრაქტიკული დავალება: მოლოდინების განხილვა და დიზაინის სფეროში ინტეგრაცია
ლექცია 2 დიზაინ პროგრამებში მუშაობა
- გრიდების და ლეიაუთების სისტემა
- Figma-ს ინტერფეისის დეტალური ლექცია
პრაქტიკული დავალება: საწყისი გვერდის დიზაინი ფიგმაში
ლექცია 3 სისტემაზე დაფუძნებული დიზაინის შექმნა
- ატომური დიზაინი
- Google-ის მატერიალ დიზაინი
- პლაგინების გამოყენება
პრაქტიკული დავალება: მინი დიზაინ სისტემის შექმნა
ლექცია 4 დიზაინ კონცეფციიდან Lo-fi პროდუქტამდე
- იდეების გენერირება და სკეჩინგი
- Wireframe-ების შექმნა
პრაქტიკული დავალება: მობაილ აპლიკაციის მონახაზის და wireframe-ს შექმნა
ლექცია 5 მოწყობილობებზე მორგებული დიზაინის შექმნა
- „Mobile first“ მიდგომა
- Responsive და ადაპტური დიზაინის გაიდლაინები
პრაქტიკული დავალება: დიზაინის მორგება მოწყობილობებზე
ლექცია 6 UI (სამომხმარებლო ინტერფეისის) დიზაინის პრინციპები
- ფერები, ტიპოგრაფია, ნეგატიური სივრცე
- გეშტალტ ფსიქოლოგია დიზაინში
პრაქტიკული დავალება: მუდბორდის შექმნა
ლექცია 7 ინფორმაციის ორგანიზება ციფრულ პროექტებში
- ინფორმაციის არქიტექტურა
- UI დიზაინ პატერნები
პრაქტიკული დავალება: Lo – fi დიზაინ პროექტის შექმნა
ლექცია 8 გამიფიკაცია და AR/VR დიზაინი
- გეიმიფიკაციის პრინციპები
- AR (Augmented Reality) და VR (Virtual Reality) დიზაინი
პრაქტიკული დავალება: არსებული დიზაინის გამიფიკაცია
ლექცია 9 ციფრულ პროექტზე მუშაობის პროცესი
- დიზაინ ფიქრი
- დიზაინ პროცესი
პრაქტიკული დავალება : ფინალური ნამუშევრისთვის იდეების გენერირება
ლექცია 10 UX კვლევა
- კვლევის მეთოდები UX დიზაინში
- პროექტის სტრატეგია
პრაქტიკული დავალება: პროექტის სტრატეგიის შემუშავება კვლევის საფუძველზე
ლექცია 11 მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინი
- მომხმარებლის პერსონაზე მუშაობა
- Journey mapping -ი
პრაქტიკული დავალება: მომხმარებლის პერსონაზე მუშაობა და გამოცდილების რუკის შექმნა
ლექცია 12 ფინალური პროექტის კონცეფცია და Lo-fi დიზაინი
- User flow
- ფინალური პროექტის სკეჩი
- Lo-fi დიზაინი და იტერაცია
პრაქტიკული დავალება: ფინალური პროექტის მონახაზისა და wireframe-ს შექმნა
ლექცია 13 ციფრული პროდუქტის ინტერფეისის ტესტირება და ანალიზი
- პროდუქტის შუალედური ტესტირება
- ევრისტიკული ანალიზი
პრაქტიკული დავალება: არსებული დიზაინის ტესტირება და ანალიზი
ლექცია 14 Hi-Fi დიზაინის შექმნა ევრისტიკული ანალიზის საფუძველზე
- Hi-Fi დიზაინი
- ინკლუზიური UI/UX დიზაინი
პრაქტიკული დავალება: საბოლოო ვიზუალური ელემენტების შემოტანა wireframe-ში
ლექცია 15 რესპონსიული დიზაინის პროტოტიპის შექმნა
- UI დიზაინის მორგება მოწყობილობებზე
- მარტივი ანიმაციები
პრაქტიკული დავალება: საბოლოო პროდუქტის გარესპონსივება და ანიმაციების დამატება
ლექცია 16 პორტფოლიოზე მუშაობა და შეჯამება
- ფინალური პროექტების შეფასება
- დიზაინ პროექტების პრეზენტაცია და პორტფოლიოზე მუშაობა
- კურსის შეჯამება
ბონუს ლექცია: გეიმ დიზაინი
- როგორ იქმნება თამაშები