fbpx

Brightspark.Ge

UI/UX დიზაინი

კურსის ღირებულება

₾700 750

სტუდენტებისთვის და მოსწავლეებისთვის  650 ₾

სილაბუსი

ლექცია 1  UI/UX დიზაინი და დიზაინერული როლები

  • გაცნობა
  • რა არის UI/UX დიზაინი?
  • დიზაინერული როლები

პრაქტიკული დავალება: მოლოდინების განხილვა და დიზაინის სფეროში ინტეგრაცია

 ლექცია 2 დიზაინ პროგრამებში მუშაობა

  • გრიდების და ლეიაუთების სისტემა
  • Figma-ს ინტერფეისის დეტალური ლექცია

პრაქტიკული დავალება: საწყისი გვერდის დიზაინი ფიგმაში

 ლექცია 3 სისტემაზე დაფუძნებული დიზაინის შექმნა

  • ატომური დიზაინი
  • Google-ის მატერიალ დიზაინი
  • პლაგინების გამოყენება

პრაქტიკული დავალება: მინი დიზაინ სისტემის შექმნა

 ლექცია 4 დიზაინ კონცეფციიდან Lo-fi პროდუქტამდე

  • იდეების გენერირება და სკეჩინგი
  • Wireframe-ების შექმნა

პრაქტიკული დავალება: მობაილ აპლიკაციის მონახაზის და wireframe-ს შექმნა

 ლექცია 5 მოწყობილობებზე მორგებული დიზაინის შექმნა

  • „Mobile first“ მიდგომა
  • Responsive და  ადაპტური დიზაინის გაიდლაინები

პრაქტიკული დავალება: დიზაინის მორგება მოწყობილობებზე

 ლექცია 6  UI (სამომხმარებლო ინტერფეისის) დიზაინის პრინციპები

  • ფერები, ტიპოგრაფია, ნეგატიური სივრცე
  • გეშტალტ ფსიქოლოგია დიზაინში

პრაქტიკული დავალება:  მუდბორდის შექმნა

ლექცია 7  ინფორმაციის ორგანიზება ციფრულ პროექტებში

  • ინფორმაციის არქიტექტურა
  • UI დიზაინ  პატერნები

პრაქტიკული დავალება:  Lo – fi დიზაინ პროექტის შექმნა

 ლექცია 8 გამიფიკაცია და  AR/VR დიზაინი

  • გეიმიფიკაციის პრინციპები
  • AR (Augmented Reality) და VR (Virtual Reality) დიზაინი

პრაქტიკული დავალება:  არსებული დიზაინის გამიფიკაცია

 ლექცია 9 ციფრულ პროექტზე მუშაობის პროცესი

  • დიზაინ ფიქრი
  • დიზაინ პროცესი

პრაქტიკული დავალება :   ფინალური ნამუშევრისთვის იდეების გენერირება

ლექცია 10 UX კვლევა

  • კვლევის მეთოდები UX დიზაინში
  • პროექტის სტრატეგია

პრაქტიკული დავალება: პროექტის სტრატეგიის შემუშავება კვლევის საფუძველზე

ლექცია 11 მომხმარებელზე ორიენტირებული დიზაინი

  • მომხმარებლის პერსონაზე მუშაობა
  • Journey mapping -ი

პრაქტიკული დავალება: მომხმარებლის პერსონაზე მუშაობა და გამოცდილების რუკის შექმნა

ლექცია 12 ფინალური პროექტის კონცეფცია და Lo-fi  დიზაინი

  • User flow
  • ფინალური პროექტის სკეჩი
  • Lo-fi დიზაინი და იტერაცია

პრაქტიკული დავალება:  ფინალური პროექტის მონახაზისა და wireframe-ს შექმნა

 ლექცია 13 ციფრული პროდუქტის ინტერფეისის ტესტირება და ანალიზი

  • პროდუქტის შუალედური ტესტირება
  • ევრისტიკული ანალიზი

პრაქტიკული დავალება:  არსებული დიზაინის ტესტირება და ანალიზი

ლექცია 14 Hi-Fi დიზაინის შექმნა ევრისტიკული ანალიზის საფუძველზე

  • Hi-Fi დიზაინი
  • ინკლუზიური UI/UX დიზაინი

პრაქტიკული დავალება:  საბოლოო ვიზუალური ელემენტების შემოტანა wireframe-ში

ლექცია 15  რესპონსიული დიზაინის პროტოტიპის შექმნა

  • UI დიზაინის მორგება მოწყობილობებზე
  • მარტივი ანიმაციები

პრაქტიკული დავალება: საბოლოო პროდუქტის გარესპონსივება და ანიმაციების დამატება

 ლექცია 16 პორტფოლიოზე მუშაობა და შეჯამება

  • ფინალური პროექტების შეფასება
  • დიზაინ პროექტების პრეზენტაცია და პორტფოლიოზე მუშაობა
  • კურსის შეჯამება

ბონუს ლექცია: გეიმ დიზაინი

  • როგორ იქმნება თამაშები

ტრენერი

ia-sichinava-brightspark

ია სიჭინავა